torsdag 7 januari 2010

Förnya sig lite..

Julenarna har gjort sitt..Torra och fula ...Alla hyacinterna är över blommade.. Nu är julen över..
Det fick komma in två krysantemum i köksfönsterna..
Nu är vi inne på det nya året -2010...Undra hur många gånger man kommer att skriva fel..
Här sitter min nallebrum i min nystylade soffa "fniss"!!
Här har jag lagt på ett virkat överkast på soffan..
För den börjar på bli lite sliten och för liten.. För barnen växer och blir större och så vill man gärna kunna sitta flera när man har besök .. Den blev lite vårligare så länge.. Vi väntar på en ny soffa som vi har beställt...Den är STÖRRE!!!
Tack för alla som kikar in till mig... Och lämna gärna en kommentar kram/Helen

6 kommentarer:

  1. Hej Helen! Hoppas att din juledighet varit bra. Fina kuddar du visar och vårfin blomma. Roligt att köpa ny soffa. Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Så härligt med lite nya vårblommor!!! Precis ett sådant där överkast du har i soffan har jag också som mamma har gjort en gång i tiden:)

    Skall bli kul att se er nya soffa.

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt ni har det i soffan, fräscht. Kul att få en ny soffa snart, eller få, den är väl inte gratis...
    Mina vita amaryllis blommar så fint i köket än, men längre fram får det bli vårblommor. Kan vi ses på söndag med Lotta och kolla av inför vår nya blogg? Tävling hos mig!
    Ha en mysig helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej hopp!
    Nya soffa roligt för Er! den kommer att bli kanon.
    Blir trevlig att ses i em och fixa lite.
    Kram på dig!
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Fet är så roligt och läsa din blogg, tack!
    Kram Ylva

    SvaraRadera
  6. Hej pysselvän!
    Tack för en mysig kväll med allt fixande:-)
    Nu kunde jag gå in och länka till vår nya blogg.
    Ha en bra vecka!
    Kram Susanne

    SvaraRadera