torsdag 21 januari 2010

Mys...

Den har äntligen kommit den efterlängtade soffan....Nu slås vi nästan om vem som ska sitta i "devandelen"...
Vi fick till och med plats med våra fåtöljer... Vi bor inte i ett slott precis..
Hjärtkuddarna har jag köpt på hemtex..Bordet ska jag måla vitt så det bryter av lite..
Funderar på att bara måla skivan vit??
Den här veckan har gått så fort men det är skönt att det är Fredag imorgon... Nu är det slut på veckan då blir det FREDAGSMYS...
Ha en härlig helg på er alla glada människor kram /Helen

8 kommentarer:

  1. Jättesnyggt Helen! Nu har du ju en vit(?) soffa.

    Anette

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Det var ett tag sedan...Vilken snygg soffa!!!Nu blir jag riktigt avis...Hoppas allt är bra! Vi får väl höras!
    Kram Fi

    SvaraRadera
  3. Den är ju helt underbar. Precis i min SMAK...Jag är oxå avund... Kram Kollegan

    SvaraRadera
  4. Det blev ju super fint! Och jag älskar dina fåtöljer - sådana där har jag velat ha länge...ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Hej Helen! Superfin soffa som passar till dina läckra Laminofåtöljer. Nu får ni alla plats att mysa. Gud så roligt med badrumsrenovering. Jag bara längtar till det är vår tur. Ha en skön helg. Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Vad fräscht det blev, Helén!
    Gillar kuddarna och laminofotöljerna också. Hjärtkuddarna är så gulliga.
    Tack för en trevlig stund med er igår. Mysigt!
    Vi ses till veckan!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej Helen!
    Vilken fin soffa, den ser skön ut!
    Jättesöta hjärtkuddar du har där i fåtöljerna oxå:)

    Ha en bra vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. Hej Vännen!
    Soffan blev kanon, roligt!
    Nu är den nya bloggen fixad så ny är det bara för dig att länka om.
    kram Lotta

    SvaraRadera