torsdag 4 februari 2010

Herr murgröna..

Det är så tomt med växter i våra fönster..Så när jag handlade idag så slank det ner två murgrönor i korgen..
Alltid ett bekymmer efter jul..Känns som det blir en mellanperiod innan pelargoniernas tid är kommen... Dessa två ljuslyktor köpte jag i Karlstad på noll54 före jul..
Gillar stilen med det lilla "ruffiga &
rostiga"...
Inredning av huvudtaget gillar jag blandningen på ljust & mörka inslag med lite industrilook..
Jag tänker... och drömmer... mycket om inredning och göra om gamla och nya saker...Nu ska jag försöka drömma mig bort med tankarna till ett träningspass inte lika kul men sköönt...

Ha en trevlig helg och stressa LUGNT... Hej,Hej/Helen

8 kommentarer:

  1. Vackra glassaker du har och ljuslyktorna var så gulliga. Visst vill man byta ut blommorna i fönstren nu, jag köpte Engelsk pelargon på Coop som blev fina i köksfönstret.
    Vi ses kanske i em och pysslar vidare. Hoppas det gick bra för er igår.
    Ha en fin söndag. Nu ska jag snart åka skidor med mamma.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Tack för titten inne hos mig....Vad fint du har det på din bricka! Visst längtar man efter lite våriga perlagoner till fönstren! Ha en fortsatt bra dag! Söndagskramar Therese

    SvaraRadera
  3. Hej! Va kul att du hittade till min blogg!. Och nu har jag hittat din! Vad fint du har det! Visst är det lite trist nu på växt o blomm fronten. När skall våren egentligen komma! Här ligger snön djup och inte ett vårtecken är att finna.
    Ha en skön söndag o ny vecka
    / Josefine (Loppis Lycka)

    SvaraRadera
  4. Hej Helen! Ljuslyktorna var läckra. Mysigt att ställa lite olika saker som man tycker om på en bricka. Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Hej Helen!
    Vad fint du har det där vid fönstret!

    Hoppas din helg varit bra:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Dom lyktorna var jättefina, blev så fint ljus genom mönstret. Håller med om växtern, här är det väldigt tomt i fönstren nu. Roligt att du vill vara med i utlottningen.
    Ha en fin Valentindag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Kikar in o önskar dig en fortsatt trevlig o mysig Alla Hjärtans Dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Det lät som en mysig Alla Hjärtans Dag med mycket fika! Ha en bra start på den nya veckan! Måndagskramar Therese

    SvaraRadera