fredag 26 februari 2010

Kakor är livet...

Får det lov att vara ett kaka..Dom här fina virkade godingarna köpte jag på en julmarknad..
Det passar så bra nu när det är Fredag .. Att få sätta sig och ta en mysfika... Den här hyllan hittade jag på ett loppis för ett tag sedan..Jag fräschade upp den lite med vitfärg..
satte jag den på en vägg i trappen..Mysigt att tända lite värmeljuspå kvällen och på krokarna kan man hänga det man gillar...
I helgen hade vi tänkt åka lite skidor... Vi får väll se hur vädret blir först snöstorm!?
Ha en härlig helg alla glada människor Hej,Hej/ Helen

5 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Vilken söt hylla, passar jättebra mot de fina tapeterna ni har i trappen!

    Vad gott med kakor till fikat, de där är ju riktigt kalorisnåla oxå;)

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Helen! Hyllan passade ju jättefint i din fina trappuppgång. Vita snickerier passar jättebra till den härliga tapeten. Kramis från Åsa

    SvaraRadera
  3. Vilka underbart söta kakor och kalorifria är de också. Nu längtar jag till vår för här har vi töväder och då blir ju vägar och allt så skitigt. Saknar solen sockså som vi hade i veckan. Trevlig helg. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Dessa kakor har jag också, det räcker att titta på dem så blir man sugen, kalorisnåla är ju bra...
    Ni har det så fint i hallen och hyllan blev ju fin där. Hoppas ni hade en mysig dag i skidbacken.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Helen! Tack för titten...Vilka fina kakor du har, rolig ide! jag tycker din tapet är såå fin är den från "gammelsvenska" tapetkatalogen? Ha en fortsatt bra dag! Många Kramar Therese

    SvaraRadera