torsdag 31 mars 2011

Vart tog värmen vägen?

Vår vindar friska vill jag känna snart....Försöker att få lite vår-färger hemma.. Hittade den här fina qvilten på jysk...Tyckte att det var så fina färger på den..Vet inte riktigt var jag ska ha den springer runt och provar den överallt..Just nu ligger den på soffan..


Har piffat lite i uterummet med lite ny-gamla kuddar..Helst skulle jag vilja måla om korgmöblerna till vita... Få se i sommar om jag spraymålar dem..Det är så skönt att sitta här och ta det lugnt och läsa eller sitta och dagdrömma..Behöver det just nu det bara snurrar på veckorna..Men imorgon är det Fredag igen..Skönt...Är lite sugen och besöka något loppis i helgen?? Ha det gott all goa glada människor kram/Helen

4 kommentarer:

  1. Ja, inte är värmen här i värmland inte!
    Underbar pläd:)

    Härligt att sitta i uterummet o mysa!

    Kram C

    SvaraRadera
  2. Härligt när man får sitta mer i uterummet och mysa. Jag har också kikat på den fina quilten på Jysk, får se om det blir en...
    Kul att träffa dig igår, vi hade en trevlig dag.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!
    Värmen ja vad är den??
    Vi får träna oss varma, eller hur!

    Fin pläd är också lite sugen på den till soffan.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej Helen! Vilket fynd. Den var ljuv. Nu tror jag att värmen är på väg tillbaka. Idag satte jag på mig termobyxorna på jobbet. Är så trött på att frysa. Kram Åsa

    SvaraRadera