torsdag 17 mars 2011

Favorithyllorna..

Hyllor kan man inte få för många av!? Den här hyllan har sambon gjort till vårat sovrum..
Jag gillar dom här krokarna som jag köpte i somras när jag och min kompis Lotta tog oss en tur runt i Värmland...Då hittade vi en mysig "lanthandel" som ligger utanför Karlskoga..Åhh vad jag längtar till sommaren...

Hylla i köket..


Hylla i trappan..


Hylla i hallen uppe..

Idag har jag suttit på våran altan och solat...Härligt..Med en kopp kaffe..
I helgen hoppas jag på sol..Så att snön försvinner fortare...
Ha en skön helg på er alla roliga människor...Helen



4 kommentarer:

  1. Underbart att sitta ute i solen:)
    Så fin hylla din man gjort! Nix, man kan inte ha för många hyllor;))))

    Kram C

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Trevligt att ha dig här igen!
    Ska vi ta en liten prommis i helgen kanske?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej igen Helén!
    Kul att höra från dig igen. Ni har många fina hyllor. Den i sovrummet gjorde sambon väldigt fin.
    Ha det gött i helgen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Fina hyllor Helen! Gillar särskilt hyllan i sovrummet med de ursnygga krokarna. Snart ska H kila ned på stan och titta efter chinos. M cch R är i Mariestad. H ska med moster och kusinerna till badhuset sen. Tjingeling! Kram

    SvaraRadera