torsdag 17 februari 2011

Trevlig helg..

Dagarna rullar på..Men det är skönt att vi går ljusare tider och mot Mars månad .. Jag vill ha vår.. Det var ett tag sen jag var inne och kikade runt bland bloggarna..Jag måste få lite påfyllning av inspiration.För inspirationen för inredning ligger långt borta..Tänkte att jag ville ha lite vårligare i köket men vet ej vilken pastellig färg jag skulle kunna tänka mig.. Rosa nää,,turkos? ljusblå?
ljusgrön? Jag får kika vidare i era bloggar... Ha en skön helg.......Kram

5 kommentarer:

  1. Ja, nu är längtan efter våren stor!
    Hoppas du hittar "din" vårpastell:)

    Ha en skön helg du oxå!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Hej Helén!
    Just nu känns det som vi jobbar och jobbar och längtar till våren allihop...
    Jag är trött och vill orka att pyssla och fixa här hemma, jag har idéer, men sen ska jag vara pigg för att fixa detta också...
    Pastellkuddar vill jag ha i soffan nu. Det kan bli fint med en vårgrön färg eller turkost kanske...
    Hoppas vi kan ses någon gång:-)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilken mysig blogg du har!
    Byrån blev ju så fin vit!
    Ser att vi har samma tapet i köket!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  4. Hej Helen! Jag har varit hemma och kurerat mig efter en enveten förkylning. Imorgon ska jag försöka att gå till jobbet. Fin ask som ligger på din nymålade fina spegelbyrå. Fint sken från silverbrickan och de tända ljusen. Jag har lite vitt och blått i köket nu. Kramis

    SvaraRadera
  5. Hej där!
    Tack för hälsningen, ni hade säkert en findag i skidbacken. Vi hade kul i fredags, du får följa med nästa gång:-)
    Får vi se ett inlägg från skiddagen snart?
    Kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera