onsdag 19 januari 2011

Fönstertema..

Här kommer lite fönsterbilder..Jag blev så sugen att prova ta lite fönsterbilder...det blev så härligt ljus ute nu när solen tittar fram...

Ifrån lilla toa fönstret..
Fönstret över diskbänken...


Fönstret i uterummet...Härligt när solen tittar fram..Vad skönt det är att vi går mot ljusare tider.. Idag och igår har jag varit hemma med lilla dottern..Hon är förkyld och haft feber...Så imorgon bär det iväg till jobbet igen om inte hon blir sämre igen... Jag ska nog ta mig en riktigt långpromenad när sambon kommer hem.. Ha det bra kram....

2 kommentarer:

  1. Vackra ljusa bilder, vännen!
    Ett fint ljus blir det i era fönster.
    Fint att ta ett kort på änglarna ut mot uterummet!!!
    Vi måste ta en promenad ihop någon dag, ring!!!
    Idag har jag haft en tung dag med begravning...livet är allt bra orättvist för vissa fina människor...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Snyggt, har du hunnit med och putsat också???????
    Kram Zumba fantasten!!

    SvaraRadera