onsdag 7 mars 2012

Drömma..

Vilket fint 1800-tals torp som är till salu ligger i "Ljusdal" i Hälsinglandsskogar..

Vilken idyll..Sitta på den fina farstukvisten eller på"bron" en tidig sommarmorgon och känna in alla goda lukter och lyssna på koltrastens sång... ("Bron" säger vi som kommer uppifrån)










En härlig bild på det väldigt slitna bordet och pallarna mot den vita avskalade väggarna.
Hade jag ett torp eller ett sommarställe skulle jag nog blanda det gamla slitna mot det vita och blanda in färgerna svart och grått och en hel del rostiga föremål. Man kan väll alltid få drömma:)




Idag ser ut att bli en ytterligare härlig solig dag:) Är hemma med dottern idag hon är sjuk.




Ha det så skönt i solen:):)










4 kommentarer:

  1. Ser hur mysigt ut som helst.
    När du har köpt det där torpet, så kommer jag gärna på besök
    och tar en kopp kaffe på bron "ler"
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ooooj, vilket fantastiskt hus!! Vill haaa nuuu!! Gud vad mysigt och blommorna ser ju så vackra ut. Allt det gröna, åååhh! :)

    Inspiration på hög nivå!
    kram Madeleine

    SvaraRadera
  3. Hej å vad roligt att du kikar in hos mig!
    Jag säger som föregående...vill haaa nuuuuu! Så jäkla fint!

    Ha det gott så hörs vi igen!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Hej Helen!
    Aaaahh! Vilket drömställe, där skulle jag kunna flytta in på studs;)

    Ha en trevlig kommande vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera