lördag 3 mars 2012

Min önskelista...

Tänk när vi kommit så långt så att vi kan börja plantera ut penseér.
Bilden är från förra året...


Den här kappan ifrån Odd molly skulle inte vara helt fel.
Gillar färgen och formen..



Gummistövlarna ifrån "Ilse Jacobsen"Skulle passa bra nu i vår och till den blå kappan.
Stövlarna kan användas både hemma i trädgården och på stan..Jag får ta mig en funderare!



Vilka sköna dagar.
Igår var vi och åkte skidor med familjen är lite mör i benen . Idag har solen lyst in så att man ser allt som skulle göras men jag blundade och tog mig en skön långpromenad istället.
I kväll blir det melodifestivalen med en bit smörgåstårta och ett glas vitt" Lindemans".
Ha en fortsatt skön helg kram...





























2 kommentarer:

  1. Låter härligt!
    Här sitter jag hos mor och far och leker med min blogg. blev helt svettig ett tag.... allt på bloggen blev huller om buller, men till slut lyckades jag återställa.'
    Fina kläder tål att tänkas på men snyggt skulle det vara.
    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Men hallå där!Två inlägg på nån dag!Kul!En liten fråga-har du samma mobilnr.som du alltid haft eller ? Jag har tappat nr. på min mobil ,men har ett gammalt uppskrivet...men du svarar inte där... Kram Fi

    SvaraRadera