fredag 27 februari 2009

En em-dag på loppis..

ÄNTLIGEN..så kom man iväg på en loppis tur..&hittade två glas-ljusstakar en vit bruka salladsskål,och ett rosa set gräddsnipa/socker skål..Så nu springer jag runt med dessa fynd ,och unrdrar vad jag ska ha fynden någonstans?? Ja inte blir det klart idag..^^Sambon bara ruskar på huvudet-vad är problemet säger han!! Jag måste vara nöjd också:säger jag....Hoppas att den nya blogg kompisen fann plats för sina fina fynd! För den andra bloggerskan hittade en fin burk som jag tror att hon skulle lägga sina copcakes i!! Ha en bra fredag kväll!!För här ska bakas pizza..
"Lyckliga stunder kan innehålla ett uns av fara"

3 kommentarer:

  1. Hejdu! jasså det blev lite annat från det att vi skilldes åt... Snygga grejer de får sig säker en bra plats hemma hos dig. De passar ditt hem perfekt...
    Här ska ätas färsk lax mums!
    Kramis!!!

    SvaraRadera
  2. Hej min nya bloggkompis! Kul att träffas på loppis. Vi hittade allt lite grann allihop. Jag är jättenöjd med mina fynd. Ska försöka få in bilder under helgen...
    Fina fynd du gjorde. Imorgon ska Åsa hämta mig, så ska vi till ett annat loppis.
    Kram och trevlig helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilka fynd! Jag älskar gamla saker, men jag har inte gått så mycket på loppis förut. Jag har ärvt en hel del, men jag nu förstår det där pirret i magen när man verkligen hittar något man tycker om. Ha det så gott! Kramar från Åsa

    SvaraRadera