onsdag 25 februari 2009

Stövlar/Kängor



"Lånad bild av tidningen Vackre Hjelm"




I detta blöta Sverige skulle JAG behöva ha ett par riktiga gummi stövlar från Ilse j Jacobsen! Sådana stövlar skulle man bli mycket,mycket glaaad att få. Vi får se om det är någon som ser min ÖNSKAN......




Jag blev väääldigt nöjd iggår när jag var in på sko-affärren, och fick se dessa kängor som jag sneglat på ett tag men jag tyckte att dom var lite dyra! Så jag blev jäääte glad att det var en röd pris-lapp under.
"En frisk människa har många önskningar,medans en sjuk har bara en."



2 kommentarer:

  1. Hur snygga som helst! Vilket fynd! De passar till allt! Ha en mysig kväll! Kram Åsa N E

    SvaraRadera
  2. Hej! Kängorna var hur snygga som helst...
    tack för tipset om Leila.
    Åsa har skaffat en blogg kolla in Nylyckan
    Godnat Lotta!

    SvaraRadera