torsdag 26 februari 2009

En mysig fika på stan...

En mysig dag på Konditoriet med min lilla dotter& en vännina Lotta.. Sen gick vi till bokia på en berömda bokrean..Men dom böckerna vi ville ha fanns inte..Så då blev vi lite puttt,och gick hem istället!Solen lyser så fint in i huset egentligen skulle jag ta lite bilder ute när det är så fint sken ...Men istället så får jag gå och ta reda på tvätten ..kul,kul.
Sen är det bara att försöka komma iväg och träna lite... Skööönt efteråt som tur är..





Från hjärtat"Ibland måste man stanna upp, för att minnas vart man är på väg"

4 kommentarer:

  1. Att vi äntligen kom iväg på en fika tillsammans var jätte trevligt! Måste vi göra fler gånger.
    tack för tipset om engelska villan.
    Kramis to you!!!

    SvaraRadera
  2. En bakelse och sen lite träning... Ja det borde jag göra också... Träna alltså! Inte äta bakelse.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  3. Det såg väldigt smaskigt ut med dessa bakelser. Man behöver unna sig det ibland...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Härligt det låter med fika! Bakelser och kakor är något som jag verkligen gillar och som tillhör livets goda... Kram Åsa

    SvaraRadera