måndag 13 april 2009

Kvällmys på verandan...

Vilken härlig påsk det har varit ! Vi har varit ute på gården & krattat rensat..Fikat, ätit på våran veranda.. Igår kväll åt vi kvällsmackan på verandan( lite suddig bild)
Sköönt att man är ledig två dagar till.. Jag hade tänkt att måla våra trädgårdsmöbler om vädret tillåter & sen är det bar hoppas att det finns färg hemma....Annars blir det iväg och köpa färg..
Och då kan det bli ett moment för mycket idag.. Så då tror jag att målningen blir en annan dag..






Det här fatet köpte jag på indiska när jag var i S-holm.. Gud så mycket fint det finns i den affären för billig penning..



7 kommentarer:

  1. Hej!
    du har sååå fint på din veranda måste komma på fika någon dag och mys lite...
    träning i dag? kul!!!
    Tjingeling från mig1

    SvaraRadera
  2. Hej! Det låter som ni haft en mysig påskhelg!
    Jättefint fat från Indiska, har inte varit där på länge, kanske ska göra ett besök o se vad de har mer för fint:)

    Ha en bra dag,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att njuta i sitt lilla extrarum så här års. Vi har också fixat och städat och nu står kökssoffan där också.
    Indiska har mycket fint, alltid är det något man fastnar för.
    Kolla datum om en liten bloggträff och hör av dig, kanske kan vi sitta på er mysiga altan?
    Kramar från Susanne

    SvaraRadera
  4. Skönt att hålla på att vårstäda i trädgården. Det är roligt om hela familjen kan vara med. Håller med om att Indiska har mycket fint. Barnen älskar deras pennor och askar med guld och glasmosaik på. Jag ska gå dit då min dotters rum är färdigt. Det finns mycket fint till ett flickrum. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Låter som en skön helg! Gillar också Indiska hittar alltid massa fin saker där. Ha det gott Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej Helen!
    Hör att ni har haft det bra i påskhelgen! Det ser mysigt ut på verandan. Mina pojkar är så vårspralliga och de ska vara ute hela tiden. I morse gick de ut klockan nio och har varit ute hela dagen. Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej Hej!!!
    Va´fint det blev med lökarna på fatet!
    Visst har det varit en härlig Påskhelg,även här i Hälsingland!Vi har inte tagit itu med städning på vår altan ännu,det blev uthuset som fick en upprensning i helgen...Nu ska jag börja fixa med kökssoffan därute! Kram Fi

    SvaraRadera