måndag 6 april 2009

Välkommen hem...


Det har varit en härlig helg i S-holm.. Fint väder inte ett moln på himlen...
Vi gick & gick....Vi hittade ett mysigt fik på söder solen gassade så skönt där mot väggen.. skönt...vi beställde in cafe latte & en kaka.
Det rekomenderas Rica city på slöjd gatan två nätter för 700kr hade coops bonus scheck!!

När jag kom hem iggår kväll stod det tio fina rosor på bordet...Vilken herre va!! Den här vasen tycker jag om det är efter min sambos pappas föräldrar hem..Och nu som jag har gröna inslag i vardagsrummet så den passade perfekt där..

12 kommentarer:

  1. Hej!
    Roligt att få blommor när man kommer hem!!!
    Hade du sagt till före? Eller... Skämt:)
    Förstår att ni har haft det härligt i Stockholm och vädret har ju varit toppen. vädret i

    Är kvar i Sandviken åker hem vid 16 tiden ca.

    Stor kram Lotta!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Ljuvligt att komma bort och ännu härligare att komma hem. Vilken underbar man du har som gör en så fin gest.Jag förstår att ni har njutit i det vackra vädret. Kramar från Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack själva. Det var så roligt att träffa er och tyvärr gick dagen så fort. Jag var helt slut igår och gick inte utanför dörren på hela dan. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej där!
    Ni verkar ha haft en härlig helg, man behöver sådant i bland. När man kommer hem är man efterlängtad som du med så fina blommor. Min sambo är ganska bra på att överraska med blommor. Fick senast förra veckan, dokumenterade faktiskt på bloggen...
    Antog utmaningen och visade lite påskpynt i förra inlägget, vi firar mest här hemma med släkt och vänner med buffé och påskägg med godis till våra tonårningar.
    Traditioner ska man hålla på...

    SvaraRadera
  5. Vilket välkomnande! Då känns det ju extra roligt att komma hem! Vad lyxigt med en helg i Stockholm. Det är ju så härligt att gå ut och äta, fika och handla... Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset om pallen, jag är en velig person nämligen, hihi... Fina blommor, gulligt!:-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Hrj!
    Kikar in och önskar dig en skön Påsk helg!
    Carpe Diem...
    Bamse kramisar från din vän Lotta!

    SvaraRadera
  8. Tack för go kommentar hos mig, kul att jag hittade din blogg nu :0)
    Gulligt av din man med blommorna, har sällan fått blommor tidigare av min sambo men senaste tiden har han ibland haft med sig vita tulpaner då han handlat på ica...han har lärt sig vad jag tycker om :0)
    Glad påsk Åsa

    SvaraRadera
  9. Hej hej! Låter som en härlig helg! Fina blommor glad Påsk Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Oj, vad härligt att komma hem till en sån bukett!!
    Vad skönt du verkar ha haft det i Sthlm.
    Vilket vackert skåp ni har i sovrummet!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Hej igen!
    Ni verkar ha haft det mysigt i helgen. Jag är också sugen på att grilla, kanske i kväll...
    När Lotta kommit hem kan vi väl försöka få till en liten träff, vore kul.
    Ha det gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Hej Helen!
    Hoppas ni hade det jättebra i Stockholm!!
    Fina rosor du fick!! Det var länge sen en annan fick blommor..:)

    Vet inte än vilken tidning reportaget ev kommer med i! Får återkomma om det!
    Ha en jättebra vecka,
    kraam Jenny

    SvaraRadera