tisdag 31 mars 2009

En utmaning alla bloggare...

En utmaning till aaaaalla bloooggare....Lägg ut lite påskbilder & tips på påskpyssel...
Eller skriv något som ni gör speciellt när ni firar påsk!!
Alltid kul att höra & se hur andra firar sin påsk!





Jag är ute efter två nattduks bordlampor...Är väldigt velig vad jag vill ha för lampor... Men så länge har jag lyktorna som jag fyndande på loppis!!







Här kommer lite sovrumsbilder...Korgar kan man aldrig få för många av....

I dag är jag hemma med lilltjejen som har ont i magen & huvudet... Det är alltid tråkigt när barnen blir sjuka dom blir så ynkliga...Det är bara att hoppas att vi andra klarar oss..
För på fredag ska jag & en kompis träffas i S-holm & ligga på hotell två nätter....
Vi ska bara mysa äta gott, fika glo på folk som två utbölingar.....Men vi får inte glömma alla roliga affärrer som vi ska leta upp ex: Årstiden, Koffert, Gudrun Sjöden.....osv.....
Men vi får inte glömma Rosendal trädgård.. Håll tummarna.......
"Vi jagar ständigt tid & "sparar" minuter både här & där.
Ändo lider vi av tidsunderskott"



9 kommentarer:

  1. Hej! har lite rast nu så jag kikar in i bloggvärlden en stund och drömmer mig bort.

    Utmaning ja jag tackar.... Du ska snart få se min hönor som jag håller på gör.

    Pip pip kram Lotta!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att åka till Stockholm och bo på hotell. Man behöver komma bort i bland, en helg kan räcka. Vilket fint vitt skåp du har i sovrummet! Min lilla spegel i sovrummet är från mormor och morfar som så mycket annant av mina gamla saker. De var också samlare och morfar handlade med antikviteter. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Det var en bra idé om att visa påskbilder.
    Får försöka lägga ut det tills nästa gång.
    Vilken mysig blogg Du har.
    Hälsningar
    Kicki

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Hälsa till lilltjejen från mig. Jag hoppas att hon mår lite bättre. Jag är avundsjuk på din Stockholmstripp. Jag vill också gå och mysa i affärer. Fint skåpet blev vitt och korgen passade jättefint där uppe. Zinkljuslyktan är supernice. Kramar från mig till dig. Åsa

    SvaraRadera
  5. Ja, påskbilder kanske man kan få fram några. Inte jsut nu men snart. Kul att få åka på shoppingresa1 Ha det gott! Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig helg! Det låter helt underbart! Vilken bra utmaning, känner inte att jag just nu kan bidra så mycket, men jag behöver tips, så jag tackar för utmaningen, det behöver jag.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Ha en finfin helg, det låter helt underbart!! Hos mig ska det fortsättas packa upp flyttkartonger, hihi... KRAM!

    SvaraRadera
  8. Hej Helén!
    Fint inlägg du bjuder på. Jag återkommer med påskutmaningen...
    Skåpet är fint i sovrummet, ni har fått det ljust och fint. Hoppas dottren blir bättre snart. Härligt med en helg i Sth. Jag längtar också dit i vår. Ha det kanonmysigt!
    Ha det gott i vårsolen en stund i trädgården kanske...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Mina påskgrejer ligger fortfarande i en påse på vinden, ska ta fram dem till helgen!
    Förra påsken fick min bonusdotter Tindra följa en skattkarta på påskafton som ledde fram till ett gömt påskägg (vi hade gömt det i hönsens ägglåda, hihi),det tyckte hon var jätteroligt så vi gör nog samma sak i år igen!

    Vad mysigt med en Stockholmsresa med hotellövernattning! Trevlig resa!

    Kram Jenny

    SvaraRadera