onsdag 4 mars 2009

Karaffer & Tavlor.....

Karaffer kan man aldrig få för många av!

Jag har nog flyttat runt dessa i hela huset,det finaste är när dem står i fönstet och solen strilar igenom glaset. Det bli ett fint skimmer....

Det känns ute att vi går mot våren. ÅÅh talgoxen sjöng så vackert i dag ...Gud såå hääärligt när man kan sätta sig på altan trappen & ta en kopp kaffe i vår solen..De är väll avstressande om nått annat så säg!!!


En av våra tavlor som jag tycker mycket om....Det är fint med blommotiv...



3 kommentarer:

  1. Godkväll! Det är så fint när de står tillsammans i grupp. Jag har också blivit svag för karaffer. Det blir något att hålla utkik efter på loppisar och dyl. Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på mysiga gamla saker.
    Det är kul att titta på alla fina bilder och få lite inspiration...
    Ha det gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Godkväll! Nu är jag här igen fast jag hade tänkt att lugna ner mig lite...
    Tavlan med blommorna är såå fin jag älskar lupiner som du vet...
    Kram på dig!!!

    SvaraRadera