fredag 20 mars 2009

Kul med loppisar...

Det är riktigt kul med loppisar..Man går i sin egna "lilla värld"& drömmer sig bort det är verkligen av- kopplande tycker jag!! När min stora tjej var liten för ungefär 13år sedan åkte jag mycket på loppisar. När sambon kom hem stack jag iväg på något kul loppis en timme & kopplade av efter man hade varit hemma hela dagen.... Nu kanske de blir någon gång i månaden! I morgon bitti ska jag på sim skola med våran minsta tjej som är snart 7år..
I kväll blir det nog ett glas rött med något gott att äta & titta på lets dance..
Tack alla bloggvänner för era inlägg hos mig & ha en trevlig helg önskar:)Helen

9 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Det blev några fynd ser jag. Vi möttes ju en sväng i Fyndboa hihihi. Skålen var söt och silverväskan. Ska du på vårfest?Ha det gott och njut av helgen Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Helen!
    Visst är det kul att gå på loppis:)
    Jag älskar att gå i antikaffärer och på auktioner oxå!

    Ha en riktigt skön helg,
    kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken fin plansch i förra inlägget!! De där är eftertraktade :)
    Jag gillade din lilla väska som du fyndat oxå.
    Ha en skön helg.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Helen!
    Det blev inga tulpaner idag. Köper kanske i morgon...Kul med ännu fler loppisfynd. Jag går nog en sväng till Pingstis och Ladan i morgon.
    Kul om vi kan boka en kväll med bloggande och mat och vin längre fram.
    Ha det gott i helgen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej på dig!
    Spegelbrickan du frågade om...köpte jag några år sedan från Danmark.Tyvärr har inte sett de på sistone i affärer...ledsen att jag inte kan hjälpa dig att hitta en sådan.
    Ha en fin helg,
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Godkväll! Yrar runt i denna värld och låter mig inspireras. Men nu är det väl sovdags snart.
    Tack själv för en mysig fm.
    Träna i morgon? Orkar vi?
    Kram kram/Lotta.

    SvaraRadera
  7. Hej på dig !
    planschen du har är så fin.Tänk om man hade alla dom där fina skolplanscherna som man hade förr(alltså på våran tid)Ännu ett inslag att det var bättre förr hi hi kram Anna

    SvaraRadera
  8. Jag gillar verkligen din gamla skolplansch. De är så svåra att få tag på och hittar man någon, brukar de vara så rackans dyra! Var rädd om din dyrgrip!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Dessa gamla skolplanscher har vi på våran skola där jag jobbar. De är så fina!!!
    Ha det gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera