torsdag 12 mars 2009

En liten tanke...




Här är lite bilder på ängla-konst ute i det fria.... Det är så häärligt ljus ute..Jag skulle kunna fota hur mycket som helst....
Äntligen Fredag imorgon skönt... Vi får besök av mina föräldrar i helgen som bor i Hälsingland .
Det ska bli kul att träffas ! Tyvärr blir det inte allt för ofta vi träffas genom att det är 35 mil emellan oss....
Så det blir att gå ner på stan & titta lite och ta en fika på konditoriet..Äta& mysa...
Melodifestivalen på Lördag! Ha en bra helg allihopa!! Hej hopp kaffekopp kram:)Helen

3 kommentarer:

  1. Det blir verkligen häftigt när man har konst ute i naturen. Det är nog mötet som blir så fint. Ha en härlig helg med dina föräldrar. Jag tror att jag ska köpa lite bubbel till melodifestivalen imorgon. Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! kikar in en stund nu på morgonen. Sedan ska här dras igång, ska niuta av ensamheten och bara göra det som faller mig in.fast du vet"det är mycket som snurrar som man vill göra".
    Vilka härliga bilder du har fått till... Göörfiiiina!!
    Pyrra sa ok om att du kan vara med. Ska vi försoka att få till ett datum snart?
    Ha en skön helg och njut av att få vara tillsammans allt varar inte för evigt...
    Kramis Lotta!

    SvaraRadera
  3. Kanonfina bilder du fotat!!!
    Roligt att få besök av föräldrarna, jag är bortskämd som har min mor och ena broderna i stan. Den andra bor i Sth. Njut av varandra och håll i kaffekoppen...
    Kram Susanne

    SvaraRadera