måndag 27 april 2009

Bilder från vårat sommar-rum..

Hej på er alla bloggare visst är det sköönt att äntligen har värmen kommit till vårat rike!! Det är så häärligt när solen tittar fam och man får börja ha tunnare kläder på sig...Allt blir enklare...Sommaren är på väg...Det märks på naturen det blir mer levande igen..knoppar och gröna blad & blåsippan ute i backarna står...niger gör man inte så ofta längre..synd!! Det är dax att sätta potatis .. funderar på det??




Här tillbringar vi mycket tid och stressar ner efter jobbet.. Djungel gräset svajjar så fint i vinden..Det är på gång lite grönt...Funderar på att försöka hitta ett lite bord på loppis som man kan ha sin goda läskande drinkar på..Hi,Hi.. Ha en jätte skön vecka alla underbara människor
som jag får såå mycket inspiration av.. Kram/Helen



13 kommentarer:

  1. Hej vännen min!
    Sitter just nu och skriver omdömen på jobbet, kikar snabbt in till dig, vet att du brukar göra ett litet inlägg på måndagar.

    Ser fint ut med stolarna kanske att jag kommer och slår mig ner någon kväll och blir serverad något stärt och gött... hi hi vore fint!
    Träning efter 18 för vår del hoppas jag.

    Kramis Lotta!

    SvaraRadera
  2. Hej där1 Ser väldigt lungt att avkopplande ut att sitta där......har ingen sådan plats ....måste nog planera för en sådan. Skylten är fin kram malin

    SvaraRadera
  3. Åh vilken trevlig blogg.....jag kikar in fler gånger...
    Ha det gott:)
    MaddeQ

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för inbjudan om bloggkväll, kommer jättegärna. Vilket jobb ni har lagt ner på verandan. Monogram i fönstren till och med. Tennljusstakarna är så fina. Loppisfynd? Två fina däckstolar står högt upp på min prioritetlista. Era var läckra! Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Det ser härligt ut! Fint med stenarna intill grunden. Min man som älskar sten har också lagt sådana vid vår grund. Det är fint då barn niger tycker jag. Jag har försökt lära mina flickor att göra det, men det är väl kanske gammalmodigt... Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Så underbart det ser ut!

    Snart har vi det sådär mysigt här uppe också!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder...det går åt rätt håll! Hoppas vädret håller sig till helgen så skall jag oxå plocka fram trädgårdsmöblerna!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Hej!Kul att du tittade in till mig :0)
    Ser härligt ut med de två stolarna i solen...
    ha en mysig kväll
    kram åsa

    SvaraRadera
  9. Vad härligt det ser ut att sitta på er veranda. Även solstolarna, sätter mig gärna där en stund när vi ska ha bloggträff. Kommer gärna. Ska vi ta knytis eller?
    Ser ut som om du har samma betongfat som mig. det är gulligt. Vi har också fixat på vår altan, det känne ombonat och mysigt nu.
    Ha en skön vecka och valborg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Hej, och tack för titten. Vad härligt med ett sommarrum, ser så fint ut. Toppen att kunna ha dynor på och kunna pynta och möblera lite som inne, det är min dröm att ha ett sådant ställe, ett Uterum, orangeri eller något liknande. Trevlig valborg. Kram Paula

    SvaraRadera
  11. Hej Helen! Vad fint ni har det där på uteplatsen!
    Jättefin Välkommenskylt, jag har en likadan som jag vann i en bloggtävling:)

    Ha en sköön söndag,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Lyllos dig som har en bror som är snickare:-) Här får man 'leja' bort allt, hihi. Må gott, Kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Vad mysiga bilder! Fint olivträd här nedan, skulle oxå vilja ha ett. Men jag lyckas inte så bra med de rackarna...= ).

    Ha det bra!
    Kram l-l

    SvaraRadera