lördag 27 juni 2009

Den lilla sommarstaden...

Här skulle jag gärna vilja bo på sommaren...Ha ett litet torp här i "sommarstaden" Nora.. Jag och min kompis Lotta med bloggen: Österled& västbris och hennes mamma vi tog oss en liten tur i Måndags em.till den mysiga staden... Vi njöt i fulla drag..Solen gassade medans vi "strosade" runt bland alla mysiga butiker & loppisar och alla kullerstens gränder...Vad gör det med lite blåser på tårna då??





Här togs det lite bilder på innegårdarna..



En fika nere vid Norasjön... Det smakade såå bra... Det var en härlig dag...
Vi får fortätta att njuta av den sköna gröna sommaren....Ha det så gött kram/Helen




7 kommentarer:

  1. Godkväll i stugan! Jag är också här i kväll i denna underliga värld, som är inspirerande och väcker mycket tankar och mycket ideer.

    Visst var det mysigt i Nora!!!

    Jag har kikat på en resa till Barcelona och har hittat lite också vad sägs?

    Vi höres i morgon kram Lotta!

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder från det som ser ut att ha varit en jättetrevlig dag!!

    Kram Bella

    SvaraRadera
  3. Åh, vad mysigt o trevligt ni verkar ha haft det...Själv älskar jag Nora. En riktig mysig SommarStad. Många Soliga Kramar från Therese

    SvaraRadera
  4. Hej Helen!
    Vad roligt att få se bilder från Nora, där har jag aldrig varit, ser ut som en riktigt idyllisk sommarstad:)

    Ha en skön kommande vecka,
    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  5. Låter som en härlig tripp måste nog ta mig dit någon gång i sommar. Ha det gott kram malin!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin och mysig blogg du har faktiskt första gången jag tittar in! Tack för ett bra utflyktstips!!Det ser jättemysigt ut i Nora och jag har inte så jättelångt dit! Kram från Maria

    SvaraRadera
  7. Hej Helén!
    Nu är vi hemma igen och har haft en underbar resa. Hoppas ni också haft det bra. Nora är så fint, jag och en kompis pratade om att vi ska åka dit igen. Det var några år sedan nu. Mysigt med små dagsutflykter på sommaren, jag kan tänka mig Vadstena också.
    Ha det gott, vi kanske ses någon dag...
    Kram Susanne

    SvaraRadera