torsdag 24 september 2009

Höstfärger..

Höstfärgerna börjar att komma in i vårat hem!!
Det är en skön dag med solen som kikar fram och alldeles blå himmel och alla vackra färger som börja ge sig tillkänna ute i naturen.. Så jag kände att jag ville ha lite varmare färger inne också...
Så när jag var till ikea i Söndags slog jag till med två oranga plädar och två kuddar som jag lade i våran soffa på övervåningen i halllen...Så nu är det bara att krypa upp och mysa på...
Det är skönt att det snart är helg igen!! Jag hoppas att jag håller mig frisk... Stor flickan har varit hemma i två dagar och varit "hängig"...Det är så mycket jag vill göra i helgen...
Loppis besök...baka...Putsa lite mer fönster..Måla...Umgås m.familjen...Mysa..
"Låt inte gårdagen belasta dig för mycket idag.."


Hej och hå alla bloggisar ha en skön helg på er alla sköna människor kram/Helen

10 kommentarer:

  1. Härligt med höst färgerna nu. Man vill bara kura ihop i fåtöljen och dricka te och tända ljus. Loppis besök är ju inte heller fel. Ha det gott kram Malin!

    SvaraRadera
  2. Hej Helen!
    Jättefina bilder (och vilken vacker tapet man skymtar där på första bilden!)

    loppisbesök låter kul!

    Ha en skön helg,

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  3. Det är något visst och rofyllt med början på hösten. Många mysiga stunder i mjuka soffor och fåtöljer. Trevligt att kika runt lite på alla fina bilder.
    Ha det gott ))annika

    SvaraRadera
  4. Tack för titten in till lilla mig.Vilken mysig blogg du hade.Fina grejer du har köpt på ikea.Känner igen soffan;).Har en likadan.Barnen ÄLSKAR den.Ha en skön vecka. Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  5. Hej Helen!

    Vilken fin header du har:)

    Hoppas du haft en riktigt skön helg!

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Headern blev jätte fin!!
    Det ser ju riktigt mysigt ut i soffan med de oranga kuddarna och filtarna.
    Ha nu en bra måndag
    Ska vi ta en promis i kväll?
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Tack för titten....Vad fin tapet du har! Och höstfint hade du gjort också! Må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Kul att du kikade in hos mig!!
    Vad kul med lite shopping och så fint det blev med lite färg som lyser upp!!
    Det blir man glad av :)
    Ha en bra vecka!
    /Anna

    SvaraRadera
  9. Tack för värmande ord hos mig, jag behöver lite energi nu. Vad mysigt med lite varma höstfärger, man vill fixa lite hemma nu på hösten. Jag har inte fått så mycket gjort än, men orken kommer kanske snart tillbaka...
    Ha en fin vecka!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Hej,
    första gången jag hittar till din blogg. Mysigt å fina bilder, kommer gärna tillbaka!

    Visst vill man "boa" lite så här på hösten, mysgit att ändra om lite och ha lite mörkare färger än sommarens pasteller.

    må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera