lördag 12 september 2009

Målar-projekten..

Här kommer lite Målar-projekt som jag haft i källaren..
Jag har kommit av mig lite med bloggandet... Men suget kom över mig i kväll.. Så det är lika bra att skriva några rader medan lusten faller på..
I dag har jag och mina goda bloggkompisar: Lotta och Sussane varit med på loppis.. Vi hyrde två bord och ställde i ordning...Men det var lite trögt på folk..Kan det bero på att det inte var en löningshelg eller barnbidrag!? Nästa gång ska jag nog hänga med på" bakluckeloppis" som anordnas här i stan.. Det är bara att säga till köparen hoppa in där bak och se vad jag har att erbjuda!!?? "ler"....I kväll har vi varit på 25-års kalas det var barnens kusin som fyllde år...
Tänk när man var 25 vilken härlig ålder!!! Men alla åldrar har väll sin charm?? Eller!??
Ni får ha en fortsatt skön Lördagkväll... För det ska jag ha med ett gott rött glas vin... Kramar/Helén..

4 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Kul att höra från dig:)

    Vad fina ljusstaken och hyllan blev med lite vit färg!

    Ha en sköön söndag,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej fina målnings projekt. Jag har också kommit av mig lite med bloggandet. Är hemma med sjuk sonen idag och kände att jag fick lite inspiration igen. Ha det gott kram malin!

    SvaraRadera
  3. Kul att du är igång med inläggen igen, saknat dig:-)
    Tack för sällskapet på loppiset, vi kanske ska vara med på bakluckeloppiset???
    Vad fina saker du målat, jag håller på med två tallrikshyllor och tidigare målade jag en gammal stol och en pedistal.
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  4. Fina målarprojekt!
    Jaa ibland kommer det perioder då bloggandet är lite mer sporadiskt men hoppas du "vaknar till" igen för här fanns mycket fint att titta på!
    Kul att du vill tävla hos mej!
    Kram Cilla

    SvaraRadera