måndag 12 oktober 2009

Tryck med bokstäver.

Tänk att vi är i Oktober månad redan.. Det kändes grå kallt ute idag.. Den här fina raringen köpte jag på torget i Fredags..
Cyklamen är en ömtålig sak som ska vattnas med omtanke på fat..
Dom är i alla fall underbara tycker jag..

Provade att trycka lite ord...

I helgen har vi målat och bakat i dagarna två..
Sambon har lagt isolering i vårat uterum och sen målade vi det..
Så vi kan nyttja det längre in på hösten/vintern...
Det blir mysigt att kunna ha litet glöggparty längre fram "ler"
Jag visar bilder när vi har ställt iordning med möblerna och "lull-lullet".
Ni får ha en fortsatt skön & härlig höstvecka kram/Helen
Glömm inte att ta på "extra luvor så ni inte får midvintersnuvor"


9 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Har oxå köpt en cyklamen med vita blommor, visst är de fina!

    Snygga tryck du gjort:)

    Ha en toppenvecka!

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej där!!!
    Jasså här jobbas det på inför helgens bravader...
    Trycken blev ju riktigt snygga.

    Ha nu det gött
    Kraam Lottaa...

    SvaraRadera
  3. Mmm, vad er nya ytterdörr är snygg!! Supersnygga lampor oxå.
    Kul med tryck. Jag måste oxå prova det där, det verkar vara kul!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej Helen!
    Vad kul att kika in!!Fin blogg o mysigt hem..söta flickor du har med!!
    Bor även jag vid vänerns vackra strand;)
    I´ll be back;))
    Kram Millan

    SvaraRadera
  5. Mina cyklamen får nog inte tillräcklig omvårdnad inne - de ger upp och dör. Ute däremot stormtrivs de så där får de bo numera. Så fina lådorna blev med text på! Den idén lånar jag gärna! Och även jag kommer tillbaka, du har mycket fint här!

    Ha en fin höstdag!
    Hälsningar
    Cathrin

    SvaraRadera
  6. Hej kära bloggvän!
    Jag vilar och gör roliga saker och kommer mer och mer tillbaks till livet...
    Fint med vit cyklamen och kul att trycka med bokstäver. Jag har beställt från Mazzarin och ska sedan pyssla lite. Klart vi ska pyssla ihop med Lotta. Vi får boka det!!!
    Hörde talas om att någon i huset fyller jämt...GRATTIS vännen!
    Kramis Susanne

    SvaraRadera
  7. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så flott det ble!! Fint med bokstaver!

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera
  8. Hej Helen! Det var längesedan jag kikade in hos dig. Pysslig du är. Grattis till dig jag förstår att du fyller år. Kram Åsa

    SvaraRadera
  9. Vad mysigt med ett uterum! Lyllos dig!
    Du får visa bilder sen när "piffet" är på plats. Låter som ett perfekt ställe att ha glöggkalas på!

    Må gott,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera