måndag 23 november 2009

Julmarknad.

Julmarknad på hembygdsgården.. Jag och mina två pysselvänner lotta som har bloggen "Österled&västbris"Och Susanne som har bloggen:Blåbär&Smultronstället.
Vi var med på julmarknaden på hembygdsgården igår...
Här har ni vårat julpyssel: Hjärtan av alla olika slag, Dukar , kuddfodral m.tryck, Doftpåsar, Änglar, Ljuslyktor, Kransar, Brödkorgar, julgodis, Påshållare, grytlappar..









Dagarna närmar sig till första advent..Längtar till att ta fram ljustakarna..
Ha en bra vecka och en skön advent allihopa kram/Helen









7 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Åh vilket fint pyssel ni gjort:)
    De där hjärtanen är ju hur söta som helst!

    Ja, det ska bli mysigt att ta fram alla ljusstakar o stjärnor nu till advent!

    Ha en trevlig vecka,

    kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej min ena goa pysselvän!
    Vad roligt det var att stå och sälja så mycket fint med er! Hoppas att det går bra på söndag också.
    Vi hörs mer i veckan!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Va roligt att ni varit med på Julmarknad! Finfina grejer!!!Sålde ni bra? På söndag 1:a advent har vi julmarknad här,då ska jag sälja lite keramik! Ha de gött!!! Kram Fi

    SvaraRadera
  4. Vilka fina julsaker! Sorry att jag inte kom förbi i söndags får bli på söndag istället. Kram Ylva

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Va mycket fint ni gjort!!! Tyckte så mycket om hjärtanen, och blockljusen i krukorna.

    Ha en go vecka - kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej Helen! Vad duktiga ni är. Jag bara tänker att jag vill pyssla, kommer inte riktigt till handling. Ni tre kanske öppnar eget snart..? Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Det var trevligt idag men tyvärr gick affärerna inte så lysande.
    Kramis min goda vän
    Lotta

    SvaraRadera