torsdag 5 november 2009

Längtan..

Vad jag längtar efter julen..
Här snöar det för fullt.. Julstämmningen börjar kännas vid... Julen är en högtid som jag känner mycket för...Första advent..Pysslet..Maten.. Glöggen.. Förväntan.. Dofterna..Och alla fina paket.. Alla tända ljus..Det är många som tycker att man börjar spela julmusik för tidigt....
Jag älskar julmusiken så jag brukar börja att lyssna väldigt tidigt..
Bara vi kommer till första advent först...
Men först ska jag och sambon till S-holm nästa helg och gå på" Golden hits" och ligga på hotell två nätter och lyxa oss...
Längtar...Det är en härlig känsla att få längta..
Men nu får vi först njuta av helgen som kommer..
Ha en bra helg på er kram/Helen

5 kommentarer:

  1. Hräligt med ljus att mysa med. Ha en underbar helg i huvudstaden. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Helen!

    Vad kul att ha en helg i Stockholm att se fram emot:)

    Ha en härlig fredagkväll med mycket mys!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej Helen! vilken lyx att åka till Stockholm i två nätter och bara mysa. Ha det så gott! Kram åsa

    SvaraRadera
  4. Hej Helen!
    Du lägger ut så fina bilder på din blog. Det var kul att se dig i fredags.
    Inger

    SvaraRadera
  5. Hej Helen!

    Jag längtar också till jul och julmusik...så härlig tid vi har framför oss!!!

    Ha en jättefin helg i Stockholm!

    Kram Camilla

    SvaraRadera