tisdag 10 november 2009

Jultips..

Fönster kan man aldrig få för många av...


Jultips med fönster...Jag blev så inspirerad av en julbild i en gammal jultidning...
Där hade dom satt fast en massa julstjärnor på fönsterna och när det blev kallt så blev det rimfrost på dessa stjärnor ..
Då fick jag ideen med att sätta upp mitt mosshjärta på våra fönster..
Lite närmare jul ska jag ut till skogen någon dag och plocka lite granris och lägga på soffan...Hej och hå..
Ha en bra vecka på er allihopa kram/Helen

10 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Åh vad fint! Nu blev jag jätteinspirerad, köpte ett gammalt fönster häromsistens som jag inte kommit på hur jag ska pynta! Nu fick jag lite idéer:)

    Vilka fina grejer ni pysslat du, Susanne o Lotta!

    Ha det gott,

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej pysselvännen!
    Vad fint det blev, du beskrev ju för oss, men nu ser jag...mysigt!!!
    Jag älskar också att julpyssla, lyssna på julmusik och njuta av julen. Man får börja lite smått och hinna njuta:-)
    Vi ses nästa vecka på pysslingskväll.
    Ha en underbar helg och hälsa F!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Helen! Vad goa ni är som får så mycket fint gjort. Det ser jättemysigt ut och juligt. Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Vad underbar din blogg är! Den ger mig inspiration och glädje. Det behöver jag nu.

    Kram Nina

    SvaraRadera
  5. Hej Helen!

    Tack för din hälsning! Jag önskar de var fler som höll på med sina badrum nu så man kunde kika runt och få lite inspiration - vet du någon så tipsa gärna!

    Vilka vackra fönster - så fin färg! Och mosshjärtanet var väldigt mysigt. Kommer att blir fint med granris på soffan. Jag måste också göra i ordning lite på utsidan igen.

    Ha det gott - kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag måste komma förbi och kika...
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Tack för titten...Vad fint det blev. Nu längtar man verkligen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  8. Vilken mysig blogg jag hittade till!
    Ska kika vidare... :)

    SvaraRadera
  9. MAMMA! du och dina ideer haha! :)
    Linnéa Morén

    SvaraRadera
  10. Hej !

    Oj så fint du visar.
    Nej , fönster kan man aldrig få för många av , åtminstone inte så fina som dina =)

    Ha det gott / Sussi O

    SvaraRadera