måndag 22 mars 2010

Längtar..

Solen värmer upp vårat uterum..
Vi fikade här i helgen..Det är så härligt att sitta och njuta och lyssna allt fågelkvitter det riktigt spritter till i kropp och själ..Tänkte att jag skulle piffa till med lite påsk..Så tänkte jag tillverka några ägg som jag ska hänga i påskriset..Har ni några tips vad man hänga i riset!?




Idag är jag hemma med lilla dotter som är förkyld..Det rinner i både näsa och ögon..
Jag får njuta med nya tidningen "Vackre hjelm" och drömma mig bort lite..
Ha en solig och skön vecka kram/Helen

4 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Vad mysigt att sitta i solen i ditt fina uterum o njuta:)

    Hoppas din dotter kryar på sig snart!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Helen! Vårfint du har det. Jag har tyvärr ingenstans att ställa något påskfint. Inga snickare har kommit än idag. Känner att det snart får vara klart. Jag vill ha det fint till påsk. Kramis Åsa

    SvaraRadera
  3. Ett uterum eller burspråk, det vill jag ha!
    :)

    SvaraRadera
  4. Så fint du har gjort, Och den sista bilden var såå härlig! Hoppas att din dotter kryar på sig! Önskar dig en trevlig onsdag! kramis Therese

    SvaraRadera