onsdag 24 mars 2010

Ägg, ägg mera ägg..

Vi har ägg-feber här hemma!?Jag och lilla dotter har gjort lite vintage- ägg..
Det är så roligt men man får hejda sig med tillverkningen..Vi måste ha kvar lite till påsk oxå...
Vi har tillverkat flera ägg på våran inredningsblogg: Drömmaroch ting..kika in!!





Det är väl en härlig tid!! Med ljuset, fågelkvittret och all snö som äntligen börjar på att
försvinna..
Sitter just nu och bläddrar i Hm-katalogen och funderar på vår & sommar modet..
Det är lika svårt varje år.. Jag har lite svårt för årstidsväxlingar med att hinna ställa om mig..
Ha en härlig dag på er alla glada människor...
Hej hopp kaffekopp/Helen.




6 kommentarer:

  1. Tittar in jättefin blogg du har.

    SvaraRadera
  2. Hej Helen! Mysiga ägg du och W gjort. Var ju och kollade in era alster igår hemma hos Lena. Fina saker ni gör på er inredningsblogg Drömmar & Ting. Kramis åsa

    SvaraRadera
  3. Hej Helen!
    Jättefina ägg ni gjort!

    Önskar dig en trevlig påskvecka:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Det gick ju riktigt bra för oss igår, vi fick en hel del sålt och beställingar...
    Söta äggen blev, själv har jag inga själv eftersom vi sålde alla i går...Typiskt!Får se om jag orkar göra några till mig själv.
    Vi hörs mer i veckan.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Kikar in o önskar dig en Glad Påsk! Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du haft en trevlig påskhelg! Önskar dig en bra vecka! Kramis Therese

    SvaraRadera