fredag 9 april 2010

Hallbild..

En liten "vy" i hallen genom den nymålade spegeln..
Ni får inte komma närmare och se allt det avskavda.. Det var ungefär nio år sedan vi renoverade hallen så det är dax att rulla upp ärmarna och köra igång igen med målarpenseln!! Härligt att det är Fredag..Nu på morgonen har jag planterat om lite pelargonier.. Det bästa är om man kan göra sådant ute.. För det är rätt kladdigt..Ska iväg och jobba lite innan det är helg..
Ha en härlig vårlig helg på er alla goa människor/Helen

6 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Er hall är så gammaldags och fin, men jag tycker det är charmigt med lite avskavt...
    Jag måste ta tag i mina pelargoner som står i källaren, några har jag här uppe redan.
    Brukar köpa lite sticklingar på Krivi också.
    Ha en skön helg och njut!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Helen! Du vet hur kär jag blev i er fina hatthylla, fniss. Håller med Susanne, det gör inget att det är lite slitet och nött. Ha en skön helg. Kramis Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej Helen!
    Vilken fin hall ni har (avskavt eller inte;)), tapeten är jättefin o gammaldags:)

    Ha en skön söndag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Kul att du kikar in hos mig. Nu hittade jag ju din mysiga blogg. Det är alltid roligt att komma in till nya. Jag förundras hela tiden hur många som bloggar i Sverige....
    Hallen är ju jättefin, men som du säger så slits allt så fort, men det kan ju också bli fint:))
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Åh, vad jag gillar din tapet..Du har väl hört det förr..Fniss! Så gammeldags o fin! Snyggt med pärlsponten till också! Ha en bra dag! Vårkramar Therese

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du haft en trevlig helg, önskar dig en bra start på den nya veckan! Kramis Therese

    SvaraRadera