måndag 26 april 2010

Helgens sysslor..

var det dax igen med fönsterputsningen...Finns det inge mirakel- medel så att det blir enkelt att tvätta fönsterna !!?? Själv använder jag mig av "yes" diskmedel och en halv kapsyl med t-röd.. Det funkar rätt bra!? Dem här hissgardiner har jag gått och sneglat på ett tag ...fick jag se att det var halva priset på dem då slog jag till... Det är tryckta franska vinnamn på dom..

Sambon och lilla dottern bakade kanelbullar igår...mums...


Jag och Wilma tog oss en cykel tur igår och trodde att det var skönt ute..Men ush vad det blåste kallt.. Men se vad vi hittade efter vägkanten årets första tussilago..-Det ska vara en stor bukett tyckte wilma..Idag känns det skönare ute.. Nu ska jag ska gå ut och kratta lite..
Ha en bra vecka alla goa och glada människor/Helen














3 kommentarer:

  1. Ja fönsterputsning är inget kul! Jag borde också ta tag i det. Sambon har putsat hela uterummet så nu är det bara (BARA?!!?) resten kvar.

    Riktigt fin gardin, och söta tussilago! :)

    Ha en fin kväll!
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Hallå där vännen!
    Hissgardinerna passar jättebra hos er, så fräscha. Gott med hembakta bullar och att F bakade med Wilma är mysigt.
    Må så gott, så hörs vi inför lördag!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh, Vilken fin o snygg hissgardin du har satt upp. Och vilken tur att det var halva priset också....Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera