fredag 28 maj 2010

Vart tog värmen vägen??

Här har jag sytt flaggor för att försöka att få lite sommar känsla i uterummet..
För nu får väl värmen komma!! Det är så kalla vindar..burr..burr..

Har fixat lite i uterummet..

I helgen tänkte jag åka på lite loppisar, måla, åka och shoppa..Skulle gärna vilja få tag på en sommarklänning & skor..(inte lätt) För snart nalkas det skolavslutningar,studenten och kalas för dottern som fyller 8-år..
Vi får hoppas på en härlig solig helg kram på er/Helen


6 kommentarer:

  1. Hej Helen!
    Vilka fina flaggor du sytt:)
    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Helen! Härligt med flaggspel i uterummet. Det ser verkligen somrigt ut. Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Snygg Header Morsan;)
    hahahah!
    //Linnea

    SvaraRadera
  4. Hej Helén!
    Kul att du ringde så vi fick tjata lite igår.
    Flaggorna blev ju görfina. Jag vill hinna göra mina till skolavslutningen. I helgen blev det lite loppisfynd för mig:-)
    Snygg header du har. Jag vill gärna ha en annan text på min.
    Nu har vi ju fått lite mer värme, så njut!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Helen!
    Låter mysigt med en båttur! Vår båt har inte hunnit komma i vattnet ännu:)

    Imorgon åker min sambo upp till era trakter! Han ska ta motorcykeln o hälsa på sin gamla mormor i Storfors. Jag ska inte med denna gången men hoppas det blir en tur till Värmland för mig oxå så småningom:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Kikar in o önskar dig en Trevlig helg! Hoppas allt är bra med dig...Många SommarKramar Therese

    SvaraRadera