måndag 18 maj 2009

Gissa det börjar på T.......

Vilket hemskt väder det var ute idag...Passar bra att blogga runt lite....
Det var det här jag hittade i våran källare.... Gissa det börjar på T & slutar på A...
Tänk det var en köks -avfallstunna.. Tycker att det är lite industri över den.. Den ska få stå ute brevid brandsläckaren.. Gillar den....




I Torsdags hade jag min första blogg träff med Åsa som har Bloggen:Nylyckan & Sussanne som har Bloggen: Blåbär smultonstället... Det var en trevlig kväll... Mycket inrednings- snack
funderingar och planering för en rundtur i Värmland till alla mysiga ställen som finns från inrednings bodar till handelsträdgårdar... Jag bara längtar.......
Men först ska vi ha en liten träff hos Lotta som har bloggen: Österled& västbris som inte kunde komma sist...





10 kommentarer:

  1. Hej Helen! Gud så mysigt vi hade och vad gott allt var. Ni hade det så varmt och skönt i sommarrummet oxå, fniss. Jag längtar också efter vår lilla tripp bland bodar och butiker.Ha det så bra gumman/Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej kära bloggvän!
    Tack för senast, det var såå mysigt och mycket gott bjöd du på. Varmt hade vi på altanen också, hi,hi...
    Kul med en bloggträff snart hos Lotta och så får vi ta en liten runda bland mysiga inredningsbutiker också.
    Ha det gött!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Där gick man miste om en massa god mat ser jag. Fast jag åt ju jätteegott i lördags istället hemma hos dig!

    Tunnan gör sig bra där den står emot väggen tycker jag, du har så mysigt på din baksida.
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Men vilken snygg tunna!
    Nä nu måste jag få i mig frukost när du lockar med snt där gott!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Hej Helen!
    Vilken fin tunna!! I like:)

    Låter mysigt med bloggträff!

    Ha en skön helg,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Jag hittade precis till din trevliga blogg, tack för titten!

    SvaraRadera
  7. Hej min vän!!!
    Jag håller koll på dig gn. bloggen,men är dålig på att höra av mig...Du har så fina bilder!Jag har blivit lite beroende av att titta in i alla bloggar...I går tvättade vi av altanen så nu är det dax att börja utelivet!
    Kram Fi

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Tack för titten hos mig!
    Sjalen kostar 230 kr, då ingår frakt!
    Tyvärr har jag ingen färdig, håller på med en beställning nu...men efter det står du på tur om du är intresserad...
    Fundera lite o hör av dig!
    Jättefin blogg du har & värmlänning! *ler*

    Ha en fin ny vecka!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  9. Hej igen!
    Då skriver jag upp dig på nästa beställning...hör av mig så fort jag kan!
    Vilka vackra blommor du visar!

    Tack för titten & beställningen! *ler*

    Ha en bra vecka! Kram Anki

    SvaraRadera